چرا شرکت های بزرگ و موفق (هم داخلی و هم خارجی)، شرکت های زیادی رو زیرمجموعه خودشون دارن؟ چرا هلدینگ گلرنگ به صنعت مواد شوینده بسنده نکرد و به صنایع غذا، دارو و سرمایه گذاری هم وارد شد؟ چرا شرکت آمازون به وبسایت کتاب فروشی یا نهایتا خورده فروشی خودش بسنده نکرد و یه عالمه شرکت در زمینه های مختلف رو خرید؟ آیا مدیران این شرکت ها حرص و طمع سیری ناپذیری دارن؟ دلیل این رفتار چی می تونه باشه؟ شکم درد، یا مثل همیشه “یک قانون فراگیر اما ناشناخته” …؟!

حالا این ور ماجرا – تو ترید و سرمایه گذاری و کلا فعالیت در بازارهای سرمایه، من چطور می تونم از این بزرگان الگوبرداری کنم تا شاید نتایج درخشانی بگیرم ؟!

پاسخ همه این سوالات و خیلی سوالات بیشتر رو مستقیم یا غیر مستقیم، تو این کلیپک خواهید گرفت.

لطفا سؤالاتتون رو در قالب کامنت، همینجا ازم بپرسید!