مقدمه

تاریخ آخرین به‌روزرسانی صفحه قوانین و مقررات وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت 1401/09/05 بوده است و فرض بر این است که حداکثر تا 14 روز پس از این تاریخ کاربران سایت آن را مطالعه کرده، از مفاد آن کاملا آگاه هستند و آن را پذیرفته اند. وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت می‌تواند برای ارائه بهتر خدمات خود، نسبت به به‌روزرسانی و ایجاد تغییرات در قوانین و مقررات سایت، با ذکر دقیق تاریخ، اقدام نماید و از کاربران هم انتظار می‌رود نسبت به تغییرات انجام پذیرفته آگاهی کامل کسب نمایند. در صورتی که کاربر قوانین جدید را نمی پذیرد، لازم است این موضوع را از طریق راه های ارتباطی به اطلاع مدیریت سایت رسانده و درخواست حذف حساب کاربری خود را تسلیم نماید.

صفحه قوانین و مقررات حاضر به‌مثابه یک قرارداد است که به‌موجب ماده 10 و ماده 190 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت استفاده می‌نمایند تابع این قرارداد هستند.

ماده یک: تعاریف

قوانین جمهوری اسلامی ایران: منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد.

قرارداد: منظور از قرارداد، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به‌موجب ماده 10  و ماده 190 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت و کاربران آن می‌باشد.

سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت می‌باشد.

سرمایه گذار کوانت: در قرارداد حاضر هرکجا از کلمه «سرمایه گذار کوانت» استفاده شده است منظور وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت به آدرس quantinvestor.ir می‌باشد.

دوره های آموزشی: منظور از دوره های آموزشی، تمام آموزش‌هایی است که در صفحه «فروشگاه» یا بخش‌های دیگر سایت با عناوین دیگر مانند «لیست دوره های آموزشی» موجود است.

ماده دو: موضوع فعالیت

2-1) وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت در زمینه آموزش معاملات الگوریتمی بازار رمزارزها فعالیت می‌کند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

2-2) خدمات جانبی و سفارشی وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت عبارت است از:

– طراحی و پیاده سازی ابزارهای تحلیلی و پلتفرم های معاملاتی.

– طراحی و پیاده سازی اندیکاتورهای تکنیکال سفارشی.

– طراحی و پیاده سازی استراتژی های معاملاتی سفارشی.

ماده سه: حساب کاربری

3-1) عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت سرمایه گذار کوانت، رایگان می‌باشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل شرایط و ضوابط سایت می‌باشد.

3-2) هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازه‌ای از سایت استفاده نماید به معنای آن است که از تمام شرایط و ضوابط سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3-3) هر شخصی فقط می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و درصورتی‌که بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سرمایه گذار کوانت می‌تواند آن حساب‌ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به این اقدام سایت را ندارد.

3-4) اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی واقعی خودشان استفاده نمایند و سایت مبنا رو بر واقعی بودن اطلاعات کاربری گذاشته و مسئولیت کلیه اصلاعات ثبت و درج شده حساب کاربری متوجه ایشان خواهد بود.

3-5) درصورتی‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی و غیرواقعی خودش اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، سرمایه گذار کوانت می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده کاربر ضبط شده و صرفا با دستور قضایی مسترد خواهد شد.

3-6) اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند. سرمایه گذار کوانت مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

3-7) در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه سرمایه گذار کوانت پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، سرمایه گذار کوانت می‌تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج نماید و در صورت تکرار، فرد خاطی را به مقامات انتظامی و قضایی معرفی نموده و حق شکایت را برای خود محفوظ می دارد.

ماده چهار: مسئولیت های سرمایه گذار کوانت

4-1) اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و سرمایه گذار کوانت تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

4-2) سرمایه گذار کوانت تمام تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

4-3) سایت می‌تواند در صورت صلاحدید و بنا به هر دلیلی اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی‌دهد.

ماده پنج: مسئولیت های کاربر

5-1) کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

5-2) اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. سایت فقط به شخصی که مالک حساب می‌باشد خدمات می‌دهد. درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و سایت هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و دوره های آموزشی استفاده می‌نمایند سرمایه گذار کوانت می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

5-3) کاربران متعهد هستند تمام دوره های آموزشی را که خریداری می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، سرمایه گذار کوانت حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهد نمود.

ماده شش: مالکیت فکری

6-1) تمام دوره های آموزشی سرمایه گذار کوانت و سایر مطالب آموزشی متعلق به محمد امین ساقی زاده می‌باشد و بدون موافقت و اجازه وی، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

6-2) شایان ذکر است اگر محتوای سایت از منبع داخلی یا خارجی دیگری اخذ شده باشد به آن منبع ارجاع داده ‌شده است.

ماده هفت: ثبت سفارش و روال استرداد وجه

7-1) تمامی دوره های آموزشی سرمایه گذار کوانت به صورت دانلودی بوده و کاربر می‌تواند بلافاصله پس از خرید، از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود می‌باشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید، حقی از خریدار در خصوص دسترسی به محتوای خریداری‌شده زایل نمی‌گردد.

7-2) تمام دوره های آموزشی که بعد از تاریخ 1401/01/20 و قبل از تاریخ 1401/09/10 خریداری شده اند، شامل یک سال ضمانت بازپرداخت کامل وجه در صورت عدم رضایت مشتری می باشد. لذا امکان ابطال سفارش پس از پرداخت از جانب کاربر و درخواست استرداد وجه تا یک سال پس از تاریخ خرید (در صورتی که بعد از 1401/01/20 و قبل از 1401/09/10 باشد)، وجود دارد.

7-3) هر کاربر فقط یک بار می تواند از ضمانت بازپرداخت وجه استفاده کند. لذا در صورت استفاده از این ضمانت برای یک محصول، این حق برای تمامی سفارشات آینده و سایر محصولات از کاربر سلب می شود.

7-4) درصورت تقاضای بازپرداخت وجه از جانب کاربر، وجه سفارش فقط به همان حسابی که خرید توسط آن انجام شده واریز می گردد و حساب مذکور نیز باید به نام شخص کاربر باشد.

7-5) درصورتی‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی‌ای را بیش از یک‌بار به سبد خرید اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به مدیریت سایت اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به سایت، بررسی ها به عمل خواهد آمد و در صورت صحت ادعای کاربر، وجوه مربوطه حداقل از 48 ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجام‌شده مسترد خواهد شد. در صورت بروز اشتباه در خریدهایی که به‌صورت کارت به کارت انجام می‌شود نیز همین حکم جاری است.

7-6) اگر براثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد درصورتی‌که موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید.

7-7) اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت می‌تواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.

ماده هشت: پشتیبانی دوره های آموزشی

8-1) پشتیبانی «دوره جامع سرمایه گذاری کوانت» و «دوره الگوتریدینگ پیشرفته رمزارزها» و «دوره جامع الگوتریدینگ رمزارزها با پایتون» به صورت نامحدود و مستقیما توسط مدرس (محمدامین ساقی زاده) از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و واتساپ انجام می شود.

8-2) پشتیبانی سایر دوره های آموزشی، صرفا از طریق صفحه پرسش و پاسخ سایت و گروه عمومی تلگرام سرمایه گذار کوانت می باشد. پشتیبانی به این طریق، رایگان و نامحدود بوده و مستقیما توسط مدرس (محمدامین ساقی زاده) انجام می شود.

8-3) زمان های پاسخ به هر نوع پشتیبانی، مطابق با زمان های ذکر شده در صفحه «تماس با من» می باشد.

ماده نه: ارتباطات

9-1) کاربر با ثبت‌نام در سایت یا ثبت کردن ایمیل در بخش‌های مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سایت می‌دهد تا سایت در زمان‌هایی که صلاح می‌داند ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی ارسال نماید. دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها اجباری نیست و سرمایه گذار کوانت این امکان را به کاربر می‌دهد تا به‌دلخواه خود بتواند از دریافت این پیام‌ها انصراف دهد.

9-2) اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. سایت تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمی‌داند.

9-3) در صورت تغییر هر یک از اطلاعات، طبق 2-9، کاربر باید مراتب را به سایت اطلاع‌رسانی نماید. اگر کاربر در ارائه اطلاعات جدید کوتاهی نماید هیچ مسئولیتی متوجه سایت نخواهد بود.

9-4) کاربر می‌تواند از طریق راه‌های تماسی که در صفحه «تماس با من» سایت نوشته شده، با مدیریت سایت در ارتباط باشد.

9-5) سرمایه گذار کوانت فقط از شماره‌های تماسی که در صفحه «تماس با من» نوشته شده، استفاده می‌نماید. درصورتی‌که پیامی غیر از شماره‌های اعلام‌شده دریافت کردید اولا توجه نمایید که مرجع ارسال پیام‌ها سرمایه گذار کوانت نیست و ثانیا مراتب تخلف را به مدیر سایت گزارش دهید تا از طریق مراجع قانونی و قضایی نسبت به سوءاستفاده‌ها اقدام شود.

ماده ده: نظرات

10-1) کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد، نظر خود را ثبت کند.

10-2) نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.

10-3) نظرات فقط باید در خصوص موضوع همان محتوا باشد و کاربر به‌هیچ وجه اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی و سیاسی نظری ثبت نماید.

10-4) کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.

10-5) سایت می‌تواند از انتشار نظرها و سوال های غیر مرتبط و خلاف اخلاق حسنه و توهین آمیز جلوگیری به عمل آورد.

10-6) سایت می‌تواند در مواقعی که صلاح می‌داند اقدام به حذف نظرات بنماید.

10-7) در صورت نقض موارد 3-10 و 4-10 سایت می‌تواند کاربر را از سایت اخراج نماید و حساب کاربری وی را مسدود (حذف) کند.

ماده یازده: فورس ماژور

منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی می‌باشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیش‌بینی محقق شده باشد مانند قطع سرتاسری اینترنت و حملات سایبری و غیره. در صورت وقوع فورس ماژور سرمایه گذار کوانت هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز سرمایه گذار کوانت مسئولیتی ندارد.

ماده دوازده: نمایندگی و همکاری در فروش

12-1) تمام دوره های آموزشی سرمایه گذار کوانت فقط از طریق وبسایت آموزشی سرمایه گذار کوانت به نشانی quantinvestor.ir به فروش می‌رسد. هیچ‌یک از دوره های آموزشی سرمایه گذار کوانت در هیچ مرجع دیگری قابل‌ ارائه نیست. در صورت مشاهده تخلف لطفا مراتب را به مدیر سایت اطلاع دهید. سرمایه گذار کوانت تمام تخلفات را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می‌نماید.

12-2) همکاری در فروش دوره های آموزشی سرمایه گذار کوانت فقط طبق شرایط و ضوابطی است که به متقاضی اعلام می‌گردد. درصورتی‌که قصد همکاری در فروش دوره های آموزشی سایت را دارید باید درخواست خود را به مدیر سایت اعلام نمایید تا مراتب و مراحل صحیح و قانونی آن به شما اطلاع داده شود.

ماده سیزده: سلب مسئولیت

رسالت این سایت صرفا جنبه آموزی داشته و محتوای ما مسئولیتی در قبال ضررهای احتمالی (یا سایر آسیب ها یا تعهدات) ندارد. لذا در صورت استفاده از هر یک از خدمات ما، تمام مسئولیت های ناشی از تصمیمات سرمایه گذاری صرفا با کاربر می باشد. توصیه می شود فقط پولی را سرمایه گذاری کنید که در صورت از دست دادن آن به زندگی روزمره شما آسیبی وارد نشود.